1 - بازی کیش قاتل حرفه ای

http://www.up.gigle.ir/uploads/Untitled-1.png

1 - بازی کیش قاتل حرفه ای

1   - بازی کیش قاتل حرفه ای

بازی Assassins Creed 1 در سال ۲۰۱۲ آغاز می شود , جایی که ملیس دسموند ( Miles Desmond ) شخصیت بازی در زمان حال توسط تشکیلات مخفی Abstrego Industries دزدیده شده و به مکانی نامعلوم برده می شود تا مورد آزمایش Animus قرار بگیرد. Animus دستگاهی است که امکان دسترسی به خاطرات نیاکان یک فرد از طریق شناسایی  DNA های مخفی سلول های مغز فرد مورد نظر را می دهد. به عبارت ساده تر شما شما با این دستگاه می توانید زندگی اجدادتان و ماجراهایی که برای آن ها اتفاق افتاده است دنبال کنید. Desmond از نوادگان نسل الطیر (Altair) و جزو ۱۷ فردی است که مورد آزمایش این وسیله قرار می گیرند. هدف تشکیلات نیز از دزدیدن این ۱۷ نفر که دسموند نیز جزو آن ها بوده رسیدن به مکان شیء ای ارزشمند به نام Piece of Eden برای برقرار کردن صلح در جهان است. Piece of Eden شیء ای بلورین شبیه به سیب است که امکان کنترل تفکر دیگر افراد را به فردی که از آن استفاده می کند می دهد. البته کاملا مشخص است که Abstrego چنین نیت خیری ندارد. دسموند نیز که در ابتدا شدیدا مخالف این کار بود سر انجام مجبور می شود سر تعظیم فرود آورد. 

داستان بازی با سوژه قرار دادن زندگی الطیر از جایی آغاز می شود که ریچارد شیردل توانسته طی نبردی سخت شهر ACRE از دست صلاح الدین پس بگیرد و حالا هدف آن حمله به اورشلیم و تصرف آن است. شاید بتوان گفت این بازی تمام خصوصیات بارز بازی های دیگر را در خود جمع کرده است، آزادی بی حد و اندازه ای که در GTA مشاهده کردیم، حرکات آکروباتیک بسیار حرفه ای که نمونه آن را در شاهزاده ایرانی دیده ایم، و مخفی کاری زیبایی که در بازی Hitman با آن مواجه شدیم. علاوه بر این ها این بازی تلفیقی از داستان پردازی، شخصیت پردازی و گرافیک خیره کننده است. در واقع این بازی شاهکار دیگری از طرف کمپانی Ubisoft Montreal می باشد. محیط بازی انقدر بزرگ و زیبا طراحی شده است که قادر خواهید بود پیاده یا با اسب به گشت و گذار در بازی بپردازید و با توجه به زمان مناسب اتمام بازی به هیچ عنوان برای شما تکراری نخواهد بود. اگر این بازی را تجربه نکرده اید به هیچ وجه این شاهکار سال ۲۰۰۷ را از دست ندهید.

راهنمای نصب

1- پس از اجرا کردن فایل Setup و نصب کامل بازی، محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی بر روی سیستم خود، کپی نمایید و با دستور Replace، آن ها را جایگزین فایل های موجود کنید.

توجه: اگر فایل Setup بر روی سیستم شما فعال نیست و در هنگام اجرا با پیامی مبنی بر طولانی بودن آدرس مواجه می شوید، پوشه اکسترکت شده را Rename نموده و نام آن را با کمترین کاراکتر مثلا یک حرف انگلیسی تغییر دهید.

2- آپدیت را در محل نصب بازی بر روی سیستم خود، نصب نمایید و سپس محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی بر روی سیستم خود، کپی نمایید و در صورت مواجه شدن با پیغام Replace گزینه Yes را انتخاب نمایید.

 

دانلود پارت 01

دانلود پارت 02

دانلود آپدیت




برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







468*60تبليغات
http://www.up.gigle.ir/uploads/6.gif filesell http://www.up.gigle.ir/uploads/3_6d6ff.gif http://uupload.ir/files/izeo_000.gif
http://www.up.gigle.ir/uploads/2.gif
.