دانلود برنامه UltraISO Premium Edition- ایمیج گیری

http://www.up.gigle.ir/uploads/Untitled-1.png

دانلود برنامه UltraISO Premium Edition- ایمیج گیری

دانلود برنامه UltraISO Premium Edition- ایمیج گیری

UltraISO Premium Edition 9.6.2.3059 یک نرم افزار فوق العاده و حرفه ای برای گرفتن ایمیج از روی CD/DVD های شما می باشد. این نرم افزار می تواند از روی دیسک فایل ایمیج تهیه کند یا فایل ایمیج را باز کند و فایل شما را استخراج کند و یا اینکه فایل ایمیج را ویرایش کند . همان طور که می دانید فایل های ایمیج معمولا ISO هستند . این برنامه قابلیت این را داراست که هرچه درون یک فایل ایمیج است را استخراج کند ، چه پوشه و یا فایل فرقی ندارد. شما با دانلود  این برنامه توانایی این را دارید که هر CD/DVD را که میخواهید رایت کنید و یا در سیستم خود نگه دارید. این نرم افزار بعد از ایمیج گرفتن از روی دیسک مورد نظر شما قابلیت این را داراست که با قسمت Burn خود همان فایل ایمیج شما را با بالاترین کیفیت روی دیسک رایت کند .        

 

 

          برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها : ,

نرم افزار بکاپ گیری از اطلاعات

نرم افزار بکاپ گیری از اطلاعات

KLS Backup  نام نرم افزاری است که به شما امکان می دهد تا از اطلاعات خود فایل های پشتیبان تهیه کنید . ایننرم افزاربه شما امکان تهیه ی BackUp از اطلاعات درون کامپیوتر ؛ فایل های درون شبکه داخلی ، سرورهای ftp و CD/DVD را می دهد . بهترین راه حل برای آزاد کردن فضای دیسک سخت ، گرفتن فایل های پشتیبان از اطلاعات و پاک کردن آن ها از هارد دیسک است. KLS Backup از اطلاعات شخصی شما فایل های پشتیبان تهیه کرده و فضای دیسک سخت را آزاد می کند . KLS Backup که از سافت 98 دانلود میکنید می تواند بعد ازBackUp گیری ، فایل پشتیبان را به صورت غیر فشرده و یا فشرده با قالب (Zip) ، 7-Zip یا SQX ذخیره کند .

 

 

          برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها : ,,,,,,

نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

Recuva Technician Edition  نرم افزارهای متعددی در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته یا پاک شده بصورت تصادفی از روی هارد دیسک وجود دارند، هر یک از این نرم افزارهای بازیابی کارکرد متفاوتی دارند، بدین معنی که قدرت آنها در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته متفاوت می باشد، یکی از نرم افزارهای قدرتمند و نسبتا جدید در این زمینه که رایگان بودن آن از مزیت های اصلی آن می باشد، ابزار قدرتمند Recuva با تلفظ  Recover  به معنی بازیابی می باشد، که ابزاری مفید ، کم حجم وسبک با لایسنس رایگان برای سیستم عامل ویندوز می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به آسانی بتوانید اطلاعات و فایلهایی را که بصورت تصادفی از روی سیستم شما پاک شده اند را بازگردانی نمایید. این فایلها شامل آنهایی که از داخل سطل آشغال ویندوز خالی شده اند و نیز تصاویر و دیگر فایلهایی که توسط کاربر بصورت اتفاقی از روی کارتهای حافظه دوربین های دیجیتال یا پخش کننده MP3  حذف شده اند نیز می شود. این نرم افزار همچنین فایلهایی را که از روی آی پاد شما و یا به واسطه وجود باگ ها ، نقصان های سیستمی و نیز ویروس ها پاک شده اند نیز بازگردانی می نماید.

 

          برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها : ,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد
468*60تبليغات
http://www.up.gigle.ir/uploads/6.gif filesell http://www.up.gigle.ir/uploads/3_6d6ff.gif http://uupload.ir/files/izeo_000.gif
http://www.up.gigle.ir/uploads/2.gif
.