Adobe Dreamweaver CC 2015 16.1.2 – طراحی وب

http://www.up.gigle.ir/uploads/Untitled-1.png

Adobe Dreamweaver CC 2015 16.1.2 – طراحی وب

Adobe Dreamweaver CC 2015 16.1.2 – طراحی وب

Adobe Dreamweaver CC سالیان متمادی است که مورد استفاده بسیاری از طراحان حرفه ای صفحات وب می باشد و دلیل آن قابلیت ها و ویژگی های گوناگون این نرم افزار قدرتمند است. با Dreamweaver می توانید به سادگی اقدام به نوشتن کد ها و تگ های مد نظر خود نمایید، همچنین محیط ویرایشگر فوق حرفه ای این برنامه با تفکیک کردن کدهای مختلف، کد نویسی را برای شما آسان می نماید. اگر تا پیش از این برای مشاهده آنچه ساخته اید فایل را آپلود کرده و یا بر روی لوکال قرار می دادید اکنون تنها با یک کلیک امکان دیدن نتیجه کار برایتان فراهم شده است.

 

   برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.      


برچسب ها : ,,,

Intel Parallel Studio XE 2016 نرم افزار کامپایل برنامه های فرترن و سی پلاس پلاس

 

نرم افزار Intel Parallel Studio XE 2016 ، یک نرم افزار قدرتمند از کمپانی مشهور Intel که برای کامپایل برنامه های فرترن و سی پلاس پلاس و همچنین ارائه عملکرد بهتر آن ها منتشر شده است ، این نرم افزار برای توسعه طراحی ، اشکال زدایی و تنظیم کد مورد استفاده کاربران قرار میگیرد که با بهره گیری از پردازش موازی برای افزایش عملکرد نرم افزار است . نرم افزار Intel Parallel Studio XE 2016 بهترین عملکرد برنامه کاربردی را بر روی پرازنده های سازگار اینتل و کمپروسسورهای مربوط به شما ارائه می دهد .

 

برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها : ,

نرم افزار ساخت نرم افزار به زبان جاوا Jetbrains IntelliJ IDEA Ultimate 2016.1

 

JetBrains IntelliJ IDEA یک نرم افزار مترجم زبان جاوا میباشد که از HTML / XHTML, XML / XSL, CSS, Ruby, و javascript پشتیبانی میکند.این نرم افزار دارای دارای محیطی گسترده برای برنامه نویس های تحت HTML ، XML ، CSS ، javascript ، PHP و SQL میباشد.این نرم افزار از کد های باز CVS ، Subversion ، Perforce ، Git ، ClearCase ، Team Foundation Server ، StarTeam و Visual SourceSafe نیز پشتیبانی میکند.این نرم افزار به صورت خودکار اشتباهات شما را بر طرف میکند.این نرم افزار امکانات کار تیمی مانند TeamCity Integration ، IDE Talk ، Eclipse Interoperability ، Shareable Configurations را نیز برای شما فراهم میکند.

 

 

برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 



برچسب ها : ,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد
468*60تبليغات
http://www.up.gigle.ir/uploads/6.gif filesell http://www.up.gigle.ir/uploads/3_6d6ff.gif http://uupload.ir/files/izeo_000.gif
http://www.up.gigle.ir/uploads/2.gif
.