Smarty Uninstaller 4.1.2.100 حذف برنامه های نصب شده در ویندوز

http://www.up.gigle.ir/uploads/Untitled-1.png

Smarty Uninstaller 4.1.2.100 حذف برنامه های نصب شده در ویندوز

Smarty Uninstaller  نرم افزاری کاربردی که این اجازه را به شما می دهد به صورت کامل برنامه های نصب شده بر روی سیستم خود را حذف کنید.این برنامه با مانیتور کردن برنامه های که بر روی سیستم نصب می شوند و همچنین با استفاده از موتور جستجوی پیشرفته خود هر گونه آثار به جای مانده از برنامه ها را بر روی سیستم از بین می برد.
از قابلیت های مهم این برنامه امکان استفاده از موتور جستجوی برنامه در هر زمانی برای انیستال کردن برنامه هایی که فایل آنیستالر آنها دچار مشکل شده اند می باشد.

 

برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها : ,

دانلود Max Uninstaller 3.0.0.1364 نرم افزار حذف برنامه ها

 

Max Uninstaller 3.0.0.1364 نرم افزاری ساده و در عین حال کار آمد برای حذف کامل نرم افزار‌های اضافی نصب شده بر روی سیستم می باشد که کاربران با کمک آن میتوانند در زمانی که بخش Add or Remove Programs داخلی ویندوز در Control Panel از حذف نرم افزاری عاجز است از آن استفاده کنند و نرم افزارهای اضافی نصب شده بر روی ویندوز خود را به طور کامل از رجیستری رایانه حذف کنند و با این کار باعث افزایش میزان کارایی سیستم خود شوند.

برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.


برچسب ها : ,,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد
468*60تبليغات
http://www.up.gigle.ir/uploads/6.gif filesell http://www.up.gigle.ir/uploads/3_6d6ff.gif http://uupload.ir/files/izeo_000.gif
http://www.up.gigle.ir/uploads/2.gif
.