Schoolhouse Test 4.1.1.0 طراحی آزمون و سوالات امتحانی

http://www.up.gigle.ir/uploads/Untitled-1.png

Schoolhouse Test 4.1.1.0 طراحی آزمون و سوالات امتحانی

Schoolhouse Test 4.1.1.0 طراحی آزمون و سوالات امتحانی

Schoolhouse Test 4.1.1.0 یکی از نیاز های اساسی کسانی که به تدریس مشغول بوده و نیاز به برگزاری امتحان دارند بدون شک نرم افزاری است که بتواند به ساخت یک امتحان بپردازد. Schoolhouse Test نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید برای اقشار مختلف از جمله دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان و مشتریان خود، اقدام به طراحی یک تست یا امتحان نمایید. ساخت انواع و اقسام مختلف سوالات از جمله چند گزینه ای، جواب کوتاه، صحیح یا غلط و ... در این محیط امکان پذیر است. امکان افزودن تصویر برای هر سوال، ساخت امتحاناتی با هزاران سوال، ذخیره اتوماتیک سوالات و امکان مشخص کردن بخش یا کل سوال، دستکاری سوالات و پاسخ ها با استفاده از بالانوشت، زیرنویس، درشت کردن حروف، خم کردن یا قرار دادن خط زیر لغات، عبارات یا کل بلوک های متن، کپی و ارسال سوالات ریاضی از Microsoft Word یا MathType به عنوان یک عکس با قابلیت تغییر سایز، فعال و غیر فعال کردن آیتم های تست تنها با یک کلیک، تعیین سطح و دسته برای هر سوال، از جمله خصوصیات اصلی این نرم افزار است که میتوان به آنها اشاره کرد، این نرم افزار محصولی از شرکت Schoolhouse Technologies می باشد .

 

 

  برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.      



برچسب ها : ,,,,

نرم افزار ویرایشگر قدرتمند متن RJ TextEd 10.91

نرم افزار ویرایشگر قدرتمند متن RJ TextEd 10.91

RJ TextEd نرم افزار قدرتمند و بسیار کاربردی برای ویرایش متون و سورس فایلها می باشد. شما با کمک این برنامه دیگر لازم نیست برنامه های حجیم بر روی سیستم نصب کنید و سورس فایلها را ویرایش کنید. این برنامه قادر است تمامی متون و سورس های ANSI, UTF-8 , Unicode , Unicode BE را براحتی ویرایش کند. این برنامه فایلهای HTML , Java , Php , Css و… را می تواند براحتی ویرایش کند. RJ TextEd همچنین دارای دو پنل خط فرمان فایل و (S) سرویس گیرنده FTP برای آپلود فایل های خود می باشد. حالت نمایش عمودی ، مرتب سازی پیشرفته ، بررسی درستی HTML ، تشخیص کد صفحه یونیکد و ANSI ، توانایی ویرایش تمام متون از امکانات این نرم افزار است .

 

 

  برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.      



برچسب ها : ,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد
468*60تبليغات
http://www.up.gigle.ir/uploads/6.gif filesell http://www.up.gigle.ir/uploads/3_6d6ff.gif http://uupload.ir/files/izeo_000.gif
http://www.up.gigle.ir/uploads/2.gif
.