دانلود YoWindow Weather 1.7.16 نرم افزار پیش بینی آب و هوا در اندروید

http://www.up.gigle.ir/uploads/Untitled-1.png

دانلود YoWindow Weather 1.7.16 نرم افزار پیش بینی آب و هوا در اندروید

جدیدترین نسخه YoWindow Weather نرم افزار هواشناسی  اندروید

YoWindow Weather ابزاری قدرتمند برای پیش بینی آب و هوا در اندروید می  باشد البته YoWindow Weather برای کامپیوتر هم چندین سال است که عرضه شده است و طرفداران زیادی دارد. به دلیل محبوبیت بالا شرکت سازنده این بار نسخه اندروید آن را با ویژگی های قدرتمند عرضه کرده است.

توسط این ابزار قادر به پیش بینی اب و هوای روزانه ، هفتگی و ماه خواهید بود. گرافیک بسیار جذاب نرم افزار شما را شیفته خود خواهد کرد ، همچنینی این ابزار کاملا هوشمند می باشد مثلا با توجه به موقعیت زمانی شما برای روز پس زمینه روز و برای شب پس زمینه شب به گوشی شما خواهد بخشید ، در لحظات بارانی و یا برفی نرم افزار دقیقا باران و برف را روی گوشی شما شبیه سازی می کند.

با YoWindow Weather پیش بینی لحظه ای آب و هوا را با خود حمل کنید ! نرم افزار از دیتابیس  yr.no و  اخبار هوشاناسی از سایت های معتبر برای پیش بینی آب و هوا استفاده می کند و در صد خطای بسیار کمی دارد. این نرم افزار ادعا می کند تمامی شهر و حتی برخی از روستای جهان را تحت پوشش دارد و همین امر باعث فراوانی استفاده از نرم افزار شده است. یکی از ویژگی های بارز نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه استفاده کم از باتری و عدم مشکل با شارژ گوشی می باشد. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید ۲٫۳ به بالا را داراست.

YoWindow-Weather

ویژگی های اصلی نرم افزار:

  • پیش بینی وضعیت آب و هوا در ویجت
  • رابط کاربری هنری و زیبا
  • امکان مدیریت آسان برنامه

پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!



برچسب ها : ,,,,,,,,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد
468*60تبليغات
http://www.up.gigle.ir/uploads/6.gif filesell http://www.up.gigle.ir/uploads/3_6d6ff.gif http://uupload.ir/files/izeo_000.gif
http://www.up.gigle.ir/uploads/2.gif
.