کشاورزی در مزرعه با Farming Simulator 14 v1.0.7

http://www.up.gigle.ir/uploads/Untitled-1.png

کشاورزی در مزرعه با Farming Simulator 14 v1.0.7

 
در بازی
 
Farming Simulato شما مانند یک روستایی در مزرعه خود زندگی خواهید کرد. در بازی شما به کارهایی مانند دسته کردن یونجه، جمع آوری بذر گیاهان و کاشت آنان، هرس گیاهان، جمع آوری یونجه برای گاو و گوسفندانتان، رانندگ
 
ی...


برچسب ها : ,,,,,,,,

بازی ردیف کردن سه عددی میوه ها

دانلود بازی میوه ها برای اندروید
بازی رنگارنگ برای اندروید

 با دانلود بازی های رنگارنگ و زیبا موافقید.در بازی میوه ها را کنار هم بچیند و سرعت عمل خودتان را بهبود ببخشید تا امتیاز کامل بگیرد.با .در خدمت شما هستیم با سری دوم بازی محبوب و بسیار زیبای Garden Mania ! در ماه های گذشته ، نسخه اول بازی محبوب و زیبای Garden Mania را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کردیم ، اکنون با انتشار نسخه دوم این بازی بسیار زیبا ، تصمیم بر آن شد که این بازی فوق العاده زیبا را نیز در اختیار شما گیمرهای آندرویدی قرار دهیم. با معرفی قابلیت ها و ویژگی های نسخه دوم بازی Garden Mania ما را همراهی کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

مطابق با روند همیشگی بازی و با جمع آوری میوه های مشابه در کنار یکدیگر به صورت سه یا چندتایی ، مراحل بالاتر را آزاد و رکوردهایی جدید به ثبت برسانید. در Garden Mania 2 نیز همانند نسخه اول بازی ، بایست همان استراتژی نسخه اول را در پیش بگیرید ، اما در این نسخه شاهد اضافه شدن میوه ها و حیوانات بیشتر و متنوع تر هستیم ؛ در نسخه دوم بازی Garden Mania حالات انجام بازی جدیدی نیز برایتان در نظر گرفته شده است و بسیاری از جوایز و امکانات بیشتری که در طول بازی با آنان آشنا خواهید شد. از مهم ترین قابلیت های نسخه دوم بازی Garden Mania می توان به موارد زیر اشاره کرد :

بیش از ۱۰۰ مرحله با مسابقات بسیار جذاب و اعتیادآور در محیطی دوست داشتنی و رنگارنگ ، یادگیری آسان و امکان پشت سر گذاشتن مراحل به صورت سه ستاره ، امکان همگام سازی با حساب کاربری در شبکه های اجتمعای جهت رقابت با دوستان ، محیطی زیبا با استایل دوست داشتنی.



برچسب ها : ,,,,,,

جعبه ابزار(SHZToolBox) / با فرمت اندروید

جعبه ابزار(SHZToolBox)  کاملا رایگان بوده  و خواهد ماند و مجموعه ای از ابزارهای کاربردی میباشد که شامل موارد زیر می باشد:

-         ایجاد میانب تماس

-         محسبه فاصله شهرها

-         کنترل وزن

-         مبدل واحد

-         مبدل تاریخ

-         مبدل عدد

-         قطب نما

-         سنسور صدا

-         چراغ قوه

-         نقشه مترو تهران

-         مخفی ساز فایل ها

-         .........

هدف از ایجاد این نرم افزار ایجاد یک جعبه ابزار قوی میباشد که پوشش دهنده نیازهای کاربران استفاده کننده باشد

شما با این برنامه میتوانیدبیش از 20 نرم افزار را فقط در داخل یک برنامه  در گوشی اندرویدی خود داشته باشید.



برچسب ها : ,,,,,,

بانک پیامک قاصدک با فرمت اندروید

در این نرم افزار اندرود بیش از 13 هزار پیامک رایگان (بدون  پرداخت هزینه برای فعال سازی) وجود داره که میتونید با بروز رسانی اون 23 هزار پیامک دیگه رو دانلود کنید.

برای دانلود این مطلب با ارزش به ادامه مطلب برید.



برچسب ها : ,,,,,,,

مغز شما دختره یا پسر؟- با فرمت اندروید

حتما برای شما پیش اومده که در بین اطرافیان خود با خانم های مواجه شوید که برخی از خلقیلتشان بیشتر در مردان مشاهده میشود و یا آقایانی را دیده اید که رفتارهایی را از خود نشان میدهن که بیشتر در میان خانمها رواج دارد.

این موضوع عجیب و پیچیده نیست. جنسیت فیزیکی افراد می تواند کاملا متفاوت از جنسیت مغز آنان باشد. درصد بسیار بالایی از مردم مغزی کاملا همجنس با فیزیک خود ندارند این به معنی تفاوت در میان انسانهاست.

ما در این برنامه سعی کرده ایم تا با تحقیقات کاملا علمی  بهترین سوالات را کشف جنسیت مغز شما  طراحی کنیم سوالاتی که توسط برجسته ترین روانپزشکان طرح شده است.

وقتی این 15 سوال را پاسخ دادید از نتیجه آن دلسرد نشوید.تنها هدف این تست کمک به شما برای شناخت بهتر روحیات خویش است.

امیدوارم از دانلود آن لذت ببرید

     

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,,

دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا WinRAR 5.20 Final

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

WinRar.Cover دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا WinRAR 5.20 Final

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,

آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.23 Build 12 Final Retail

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

 

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.23 Build 12 Final Retail

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,

سی دی بوت برای تمامی نیازهای شما با نام Ultimate Boot CD 5.3.5

یک سی دی ریکاوری با قابلیت بوت می باشد که نرم افزارهایی را در زمینه رفع عیوب ، بازیابی اطلاعات ، عیب یابی هر مشکل کامپوتر و … را دارا می باشد. این نرم افزار بر اساس تکنولوژی Bart’s PE نوشته شده است و این تکنولوژی به این معناست که یک سیستم عامل از قبل نصب شده را در احتیار شما قرار می دهد که به سادگی از طریق سی دی بوت می شود. این نرم افزار از شبکه نیز پشتیبانی می کند و به شما اجازه دسترسی و ویرایش پارتیشن هایی با فرمت NTFS را نیز می دهد که می توانید به بازیابی فایل های پاک شده خود ، ایجاد درایو های جدید NTFS ، بررسی درایوها برای ویروس و … نیز بپردازید. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,
468*60تبليغات
http://www.up.gigle.ir/uploads/6.gif filesell http://www.up.gigle.ir/uploads/3_6d6ff.gif http://uupload.ir/files/izeo_000.gif
http://www.up.gigle.ir/uploads/2.gif
.