My-Debts-logo My Debts Pro v3.2.3 دانلود برنامه مدیریت بدهی ها برای اندروید

http://www.up.gigle.ir/uploads/Untitled-1.png

My-Debts-logo My Debts Pro v3.2.3 دانلود برنامه مدیریت بدهی ها برای اندروید

برنامه مدیریت بدهی ها My Debts

نسخه PRO برنامه

فروش با قیمت 1.9 دلار در گوگل پلی

شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که پول یا چیز دیگری را از کسی به قرض گرفته اید اما فراموش کرده اید که انها را پس بدهید. معمولا گاهی اوقات پیش می آید که افراد فراموش می کنند تا بدهی های خود را پس دهند. بهترین کار استفاده از برنامه های مدیریت کننده هزینه می باشد که با استفاده از آنها در زمانی که قبلا تعیین کرده اید، این موضوع به شما هشدار داده می شود تا نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنید.

My-Debts



برچسب ها : ,,,,,,,

Android-Pay-logo Android Pay 1.1.106511521 دانلود برنامه پرداخت هزینه ها با گوشی اندروید

پرداخت هزینه ها با گوشی توسط Android Pay

عرضه شده توسط کمپانی گوگل

Android Pay برنامه ای ساده و ایمن برای پرداخت هزینه ها در بیش از 1 میلیون مغازه در ایالات متحده توسط گوشی همراه اندرویدی می باشد. برای انجام این کار ابتدا تنها مشخصات کارت اعتباری خود را وارد کنید و سپس هنگامی که خواستید هزینه ها را پرداخت کنید قفل صفحه گوشی تان را باز کنید سپس گوشی را در کنار contactless terminal قرار دهید تا عملیات پرداخت به سادگی انجام شود. کار با این برنامه بسیار ساده است و تنها نیاز به کارت های اعتباری بانکی خواهید داشت. خریدهایی که با استفاده از این نرم افزار انجام خواهند شد دارای امنیت بسیار بالایی می باشند و لازم نیست نسبت به امنیت حساب خود نگرانی داشته باشید. در ادامه می توانید این نرم افزار را با لینک مستقیم این وبلاگ دریافت کنید.

Android-Pay



برچسب ها : ,

دانلود CamCard – Business Card Reader 6.6.2.20151204 نرم افزار اسکن و مدیریت کارت ویزیت ها در اندروی

جدیدترین نسخه CamCard – Business Card Reader اندروید

اگر روزانه تعداد زیادی کارت ویزیت از فروشگاه های مختلف دریافت می کنید و دوست دارید تمامی این کارت ها را مدیریت کنید و اطلاعات آنها را در گوشی خود نیز داشته باشید نرم افزار CamCard – Business Card Reader این امکان را برای شما فراهم می کند.

CamCard – Business Card Reader یک نرم افزار اسکن و OCR کارت ویزیت ها است و به راحتی قادر است تا اطلاعات موجود بر روی کارت را خوانده و پس از تفکیک آنها را در گوشی شما ذخیره کند.

شماره های تماس، آدرس وب سایت، ایمیل، آدرس و … را به راحتی تشخیص داده و دسته بندی می کند.

CamCard

این برنامه به راحتی متون و اعدان انگلیسی را تشخصی می دهد اما متاسفانه هنوز متون فارسی و اعداد فارسی را شناسایی نمی کند ولی باز هم استفاده از آن خالی از لطف نیست زیرا می توانید پس از گرفتن عکس از کارت ویزیت، اطلاعات تماس را به صورت دستی برای آن وارد نمایید.



برچسب ها : ,,,,

Money-Lover-logo Money Lover Money Manager Premium 3.2.22 دانلود برنامه مدیریت هزینه ها برای اندروی

مدیریت امور مالی با Money Lover Money Manager

با بیش از 5 میلیون دانلود و کسب امتیاز 4.5 در گوگل پلی

+ دو نسخه برای اندروید 2.1 و اندروید 4.0 به بالا

Money Lover Money Manager از بهترین نرم افزارها در زمینه مدیریت امور مالی و هزینه ها می باشد که کاربران توسط آن می توانید مدیریت کاملی بر روی دخل و خرج خود داشته باشند.

Money-Lover

 



برچسب ها : ,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد
468*60تبليغات
http://www.up.gigle.ir/uploads/6.gif filesell http://www.up.gigle.ir/uploads/3_6d6ff.gif http://uupload.ir/files/izeo_000.gif
http://www.up.gigle.ir/uploads/2.gif
.