Snappy Driver Installer R439 - نرم افزار شناسایی، نصب و به روزرسانی درایورهای سخت افزاری

http://www.up.gigle.ir/uploads/Untitled-1.png

Snappy Driver Installer R439 - نرم افزار شناسایی، نصب و به روزرسانی درایورهای سخت افزاری

 

اگر شما دیسک مربوط به درایورهای سیستم خود را از دست داده اید و به هر دلیلی قادر نیستید آن ها را از وب سایت ارائه دهنده ی درایور مورد نظر دانلود کنید و یا ویندوز شما نمی تواند درایور ها را آپدیت و پیکربندی کند،Snappy Driver Installer به عنوان یک ابزار فوق العاده به شما کمک می کند تا درایورهای موردنظرتان را یافته و نصب کنید. به عنوان یک تکنیسسن عیب یابی و تعمیر کامپیوتر نیز می توانید این ابزار را بر روی USB و یا هر نوع حافظه ی اکسترنال دیگری داشته باشید تا حتی در محیط هایی که دسترسی به اینترنت میسر نیست امکان نصب و یا آپدیت درایورهای کامپیوترهای مختلف برای شما مهیا باشد. نرم افزار به صورت کاملاً رایگان ارائه شده و هنگام اتصال به اینترنت کاربر را از وجود آخرین نسخه ی موجود مطلع و در محیط خودش امکان به روزرسانی برنامه را فراهم می کند. یکی از ویژگی های قابل توجه این ابزار، امکان راه اندازی بدون نیاز به نصب است که منجر به برتری یافتن آن نسبت به سایر نرم افزار های مشابه در این زمینه شده است.



برچسب ها : ,

IObit Driver Booster PRO 3.3.1.749 به روز رسانی درایورهای ویندوز

 
IObit Driver Booster درایورها نرم افزارهایی هستند که دائمأ از سوی کمپانی های سازنده سخت افزار بروز رسانی می شوند و در هر نسخه مشکلات احتمالی برطرف می شود و یا امکان استفاده از سخت افزار به نحوی بهتر و بهینه تر فراهم می گردد که مطمئنأ جستجو در اینترنت بصورت دستی برای یافتن درایور مورد نظر امری وقت گیر است. نرم افزار IObit Driver Booster قادر است اینکار را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام دهد و درایور سخت افزارهای شما را بروز رسانی نماید .

 

برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها : ,,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد
468*60تبليغات
http://www.up.gigle.ir/uploads/6.gif filesell http://www.up.gigle.ir/uploads/3_6d6ff.gif http://uupload.ir/files/izeo_000.gif
http://www.up.gigle.ir/uploads/2.gif
.