Adobe Dreamweaver CC 2015 16.1.2 – طراحی وب

http://www.up.gigle.ir/uploads/Untitled-1.png

Adobe Dreamweaver CC 2015 16.1.2 – طراحی وب

Adobe Dreamweaver CC 2015 16.1.2 – طراحی وب

Adobe Dreamweaver CC سالیان متمادی است که مورد استفاده بسیاری از طراحان حرفه ای صفحات وب می باشد و دلیل آن قابلیت ها و ویژگی های گوناگون این نرم افزار قدرتمند است. با Dreamweaver می توانید به سادگی اقدام به نوشتن کد ها و تگ های مد نظر خود نمایید، همچنین محیط ویرایشگر فوق حرفه ای این برنامه با تفکیک کردن کدهای مختلف، کد نویسی را برای شما آسان می نماید. اگر تا پیش از این برای مشاهده آنچه ساخته اید فایل را آپلود کرده و یا بر روی لوکال قرار می دادید اکنون تنها با یک کلیک امکان دیدن نتیجه کار برایتان فراهم شده است.

 

   برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.      


برچسب ها : ,,,

RaidLabs File Uneraser v2.1 - نرم افزار بازیابی انواع فایل ها

RaidLabs File Uneraser نرم افزاری کاربردی برای بازیابی فایل ها و اسناد پاک شده شامل عکس ها، موزیک ها، ویدئو ها و فایل های RAR و ZIP است. این برنامه قادر است تا فایل های پاک شده را بر روی تمامی دستگاه های ذخیره سازی از جمله کارت حافظه، دوربین های دیجیتال، فلش درایوها، درایوهای USB و ... ریکاوری کند. همچنین با این برنامه امکان کار با فایل های رمز گذاری و یا فشرده شده ی NTFS وجود دارد تا از این طریق کاربر بتواند فایل ها از دست رفته به دلیل حمله ویروس ها، نرم افزار های مخرب و یا اشتباهات کاربران را بازیابی کند. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده است تا جایی که برای کار با آن نیاز به دانش و توانایی خاصی در زمینه رایانه نیست و کاربران عادی هم به راحتی می توانند از آن استفاده کنند و یا با قابلیت اسکن و بازیابی اتوماتیک برنامه به آن اجازه دهند تا روش اسکن دیسک و بازیابی فایل ها را به صورت خودکار انتخاب و اجرا نماید.



برچسب ها : ,

Smarty Uninstaller 4.1.2.100 حذف برنامه های نصب شده در ویندوز

Smarty Uninstaller  نرم افزاری کاربردی که این اجازه را به شما می دهد به صورت کامل برنامه های نصب شده بر روی سیستم خود را حذف کنید.این برنامه با مانیتور کردن برنامه های که بر روی سیستم نصب می شوند و همچنین با استفاده از موتور جستجوی پیشرفته خود هر گونه آثار به جای مانده از برنامه ها را بر روی سیستم از بین می برد.
از قابلیت های مهم این برنامه امکان استفاده از موتور جستجوی برنامه در هر زمانی برای انیستال کردن برنامه هایی که فایل آنیستالر آنها دچار مشکل شده اند می باشد.

 

برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها : ,

دانلود Max Uninstaller 3.0.0.1364 نرم افزار حذف برنامه ها

 

Max Uninstaller 3.0.0.1364 نرم افزاری ساده و در عین حال کار آمد برای حذف کامل نرم افزار‌های اضافی نصب شده بر روی سیستم می باشد که کاربران با کمک آن میتوانند در زمانی که بخش Add or Remove Programs داخلی ویندوز در Control Panel از حذف نرم افزاری عاجز است از آن استفاده کنند و نرم افزارهای اضافی نصب شده بر روی ویندوز خود را به طور کامل از رجیستری رایانه حذف کنند و با این کار باعث افزایش میزان کارایی سیستم خود شوند.

برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.


برچسب ها : ,,,,

دانلود نیستان دانشنامه فارسی نسخه 17

 
نرم افزار Neyestan 17 یک دانشنامه فارسی می باشد که اطلاعاتی همچون پزشکی، فلسفه، ادبیات، داستان کوتاه، نجوم، مذهبی ،صنایع غذایی، تاریخ، جغرافیا، هنر و بخش های دیگر را دارا می باشد. نرم افزار نیستان در نوع خود کم نظیر بوده و توانسه است از زمان انتشار (فروردین۱۳۹۱) تا هم اکنون بیش از ۵۰۰ هزار کاربر را به خود جذب کند.

شما تو اینترنت دنبال چی هستین؟؟ چی؟ ورزش؟ / شعر؟ / تاریخ؟ / فلسفه؟ / آشپزی؟ / طنز؟ / پیامک؟ / آهنگ پیشواز؟ / ترفندهای رایانه؟ / مطالب ترسناک؟ / عکس؟ / فیلم؟ / آهنگ؟ / ... اگه بگم همه ی اینا به علاوه خیلی چیزای دیگه توی یه نرم افزار رایگان هست باورت میشه؟! نه؟ پس بهتره واسه یه بارم شده نیستان رو دانلود کنی.                  

برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها : ,

نرم افزار خاطره نویسی فارسی I MemoryS

 

اکثر ما علاقه ی زیادی به نوشتن خاطرات گذشته و ثبت لحظات به یاد ماندنی زندگی خود داریم وگاهی در گذشته در دفتر خاطراتی این لحظات زیبا را ثبت کرده ایم . برخی اوقات هنگامی که این خاطرات زیبا را مرور می کنیم به این فکر می کنیم که کاش عکس ها و فیلم هایی در کنار این خاطرات زیبا ثبت کرده بودیم ! اما جای نگرانی نیست ! چرا که نرم افزار I MemoryS یک نرم افزار خاطره نویسی به زبان فارسی امکان ثبت خاطرات را در محیط رایانه به ما می دهد .

نرم افزار خاطره نویسی فارسی I MemoryS علاوه بر نوشتن خاطرات به ما این امکان را می دهد که خاطرات خود را به همراه فیلم و عکس از لحظات زیبای خود ثبت کنید . محیط نرم افزار خاطره نویسی کاملا فارسی می باشد و در آن به راحتی می توانید به جستجوی خاطرات مورد نظر خود بپردازید . نرم افزار خاطره نویسی فارسی با امنیت فوق العاده طراحی شده و امکان از آن را به عنوان یاد آور به ما می دهد . شما می توانید نرم افزار خاطره نویسی فارسی برای ثبت خاطرات ، تمامی لحظات به یاد ماندنی خود را برای همیشه ماندنی کنید .

 

برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها : ,

Intel Parallel Studio XE 2016 نرم افزار کامپایل برنامه های فرترن و سی پلاس پلاس

 

نرم افزار Intel Parallel Studio XE 2016 ، یک نرم افزار قدرتمند از کمپانی مشهور Intel که برای کامپایل برنامه های فرترن و سی پلاس پلاس و همچنین ارائه عملکرد بهتر آن ها منتشر شده است ، این نرم افزار برای توسعه طراحی ، اشکال زدایی و تنظیم کد مورد استفاده کاربران قرار میگیرد که با بهره گیری از پردازش موازی برای افزایش عملکرد نرم افزار است . نرم افزار Intel Parallel Studio XE 2016 بهترین عملکرد برنامه کاربردی را بر روی پرازنده های سازگار اینتل و کمپروسسورهای مربوط به شما ارائه می دهد .

 

برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها : ,

نرم افزار ساخت نرم افزار به زبان جاوا Jetbrains IntelliJ IDEA Ultimate 2016.1

 

JetBrains IntelliJ IDEA یک نرم افزار مترجم زبان جاوا میباشد که از HTML / XHTML, XML / XSL, CSS, Ruby, و javascript پشتیبانی میکند.این نرم افزار دارای دارای محیطی گسترده برای برنامه نویس های تحت HTML ، XML ، CSS ، javascript ، PHP و SQL میباشد.این نرم افزار از کد های باز CVS ، Subversion ، Perforce ، Git ، ClearCase ، Team Foundation Server ، StarTeam و Visual SourceSafe نیز پشتیبانی میکند.این نرم افزار به صورت خودکار اشتباهات شما را بر طرف میکند.این نرم افزار امکانات کار تیمی مانند TeamCity Integration ، IDE Talk ، Eclipse Interoperability ، Shareable Configurations را نیز برای شما فراهم میکند.

 

 

برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 



برچسب ها : ,,

Autodesk 3ds Max 2017 x64 - نرم افزار تری‌دی‌اس مکس، طراحی سه بعدی و ساخت انیمیشن

 

3ds Max یکی از محصولات قدرتمند شرکت Autodesk در زمینه‌ی طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی است. این برنامه به مدد داشتن ابزارهای کارا و قدرتمند در بسیاری از صنایع به ویژه بازی‌های رایانه‌ای و طراحی و خلق جلوه‌های ویژه در فیلم‌ها بسیار پرکاربرد است. نسخه جدید این نرم افزار، ابزارهای کارآمدی را برای ارائه طراحی‌های با وضوح بالا، فراهم کرده است.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Autodesk 3ds Max:
- طراحی حرفه‌ای سه بعدی
- ساخت انیمیشن و جلوه‌های گرافیکی ویژه
- مش بندی پیشرفته طراحی‌ها
- سازگاری بالا با سایر نرم افزارهای سه بعدی و CAD
- سازگاری بالا با سایر محصولات شرکت Autodesk

برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.


برچسب ها : ,

Altium Designer 16.0.8 Build 354 طراحی مدار

Altium Designer یا همان PROTEL DXP نرم افزار قدرتمندی است که برای پیاده سازی شماتیک ، طراحی PCB و آنالیز مدارهای آنالوگ و برخی مدار های دیجیتالی طراحی شده است.یکی از مزایای این نرم افزار دسته بندی مناسب کتابخانه ها بنحوی است که با صرف زمان کوتاهی قطعه مورد نظر را خواهید یافت. آنالیز مدارهای آنالوگ در پروتل، توسط تحلیل گر پی اسپایس انجام می شود.
محیط طراحی PCB در پروتل، بدلیل داشتن کتابخانه هایی کامل و بدون نقص معروف است و این امر سبب رفاه بیشتر کاربر در حین طراحی انواع PCB با این نرم افزار، خواهد شد.
در این نسخه امکان شبیه سازی و کد نویسی برخی از FPGA ها نیز فرآهم شده است که زمان طراحی و پیاده سازی را حداقل می کند.        

 

برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 



برچسب ها : ,,,

Snappy Driver Installer R439 - نرم افزار شناسایی، نصب و به روزرسانی درایورهای سخت افزاری

 

اگر شما دیسک مربوط به درایورهای سیستم خود را از دست داده اید و به هر دلیلی قادر نیستید آن ها را از وب سایت ارائه دهنده ی درایور مورد نظر دانلود کنید و یا ویندوز شما نمی تواند درایور ها را آپدیت و پیکربندی کند،Snappy Driver Installer به عنوان یک ابزار فوق العاده به شما کمک می کند تا درایورهای موردنظرتان را یافته و نصب کنید. به عنوان یک تکنیسسن عیب یابی و تعمیر کامپیوتر نیز می توانید این ابزار را بر روی USB و یا هر نوع حافظه ی اکسترنال دیگری داشته باشید تا حتی در محیط هایی که دسترسی به اینترنت میسر نیست امکان نصب و یا آپدیت درایورهای کامپیوترهای مختلف برای شما مهیا باشد. نرم افزار به صورت کاملاً رایگان ارائه شده و هنگام اتصال به اینترنت کاربر را از وجود آخرین نسخه ی موجود مطلع و در محیط خودش امکان به روزرسانی برنامه را فراهم می کند. یکی از ویژگی های قابل توجه این ابزار، امکان راه اندازی بدون نیاز به نصب است که منجر به برتری یافتن آن نسبت به سایر نرم افزار های مشابه در این زمینه شده است.



برچسب ها : ,

IObit Driver Booster PRO 3.3.1.749 به روز رسانی درایورهای ویندوز

 
IObit Driver Booster درایورها نرم افزارهایی هستند که دائمأ از سوی کمپانی های سازنده سخت افزار بروز رسانی می شوند و در هر نسخه مشکلات احتمالی برطرف می شود و یا امکان استفاده از سخت افزار به نحوی بهتر و بهینه تر فراهم می گردد که مطمئنأ جستجو در اینترنت بصورت دستی برای یافتن درایور مورد نظر امری وقت گیر است. نرم افزار IObit Driver Booster قادر است اینکار را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام دهد و درایور سخت افزارهای شما را بروز رسانی نماید .

 

برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها : ,,,,

دانلود برنامه WinZip Build.11659

دانلود برنامه WinZip Build.11659

WinZip Pro  برنامه مفیدی که با فشرده کردن انواع فایل ها، کار نقل و انتقال فایل ها را بسیار آسان و با صرفه میکند، تقریباً تمام فایل هایی که از طریق اینترنت یه اشتراک گذاشته می شوند به نوعی فشرده می شوند. تا به آسانی قابل دریافت باشد، Winzip با پشتیبانی از تمامی فورمت های رایج فشرده سازی یکی بهترین هاست، این برنامه قادر به بازگشایی فایل های فشرده به فورمت های (TAR, gzip, UUencode, BinHex, MIME. ARJ, LZH, ARC) میباشد. اگرچه با آمدن ویندوز ایکس پی قابلیت بازگشایی فایل های فشرده به فورمت Zip در ویندوز گنجانده شد ولی با نصب این برنامه شما امکانات بسیاری در کار با فایل های فشرده پیدا خواهید کرد.



برچسب ها : ,,

فشرده ساز WinRAR

WinRAR

WinRAR  محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.


برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید. 



برچسب ها : ,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
468*60تبليغات
http://www.up.gigle.ir/uploads/6.gif filesell http://www.up.gigle.ir/uploads/3_6d6ff.gif http://uupload.ir/files/izeo_000.gif
http://www.up.gigle.ir/uploads/2.gif
.