Real Tooth Morphology 3.2 دانلود برنامه مورفولوژی دندان برای اندروید

http://www.up.gigle.ir/uploads/Untitled-1.png

Real Tooth Morphology 3.2 دانلود برنامه مورفولوژی دندان برای اندروید

برنامه مورفولوژی دندان Real Tooth Morphology

فروش با قیمت 5 دلار در پلی استور

برنامه Real Tooth Morphology به شما امکان بررسی دقیق دندان ها به صورت سه بعدی را می دهد. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید قسمت های داخلی و بیرونی دندان ها را به صورت کامل بررسی کنید و اطلاعات بسیار زیادی در مورد آنها به دست بیاورید. ساختار داخلی و خارجی دندان ها در اپلیکیشن Real Tooth Morphology برای کاربران قابل نظارت و بررسی می باشد. این برنامه همچنین دارای قسمتی برای نمایش ویژگی مربوط به دندان ها نیز می باشد. در این نرم افزار اندروید جزئیات گرافیکی به صورت بسیار عالی طراحی شده است.

Real-Tooth-Morphology



برچسب ها : ,,,,

دانلود Acupressure: Heal Yourself v3.0 برنامه فشاردرمانی برای اندروید

برنامه خوددرمانی Acupressure: Heal Yourself

فروش با قیمت ۱٫۹۹ دلار

آیا بعد از کارهای روزانه احساس خستگی و کوفتگی در بدن دارید؟ این احساس معمولا به دلیل فشارهای مختلف از جمله فشارهای عصبی می باشد که با آزاد کردن آن می توانید آن را از بین ببرید. Pressure points روشی بسیار عالی برای آزاد کردن چنین فشارهایی می باشد که سبب خارج شدن خستگی از بدن خواهد شد. شما می توانید با استفاده از ماساژ قسمت های مخصوص، سبب خارج شدن فشارها و خستگی ها از بدن خودتان بشوید و اگر بدنتان کوفته شده است، آن را از این حالت در بیاورید. بهترین اثر این کار را می توان داشتن خوابی آرام و لذت بخش دانست!

Acupressure-Heal-Yourself-cover

 

 

Acupressure: Heal Yourself نرم افزاری برای آموزش ماساژ دادن چنین ناحیه هایی می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع اختلال های مختلف را از بدن با استفاده از ماساژ درمانی، خارج کنید.

عمل “فشار درمانی” یک طب قدیمی است که در ان با فشار دادن انگشتان بر روی نقاط کلیدی و حساس سطح بدن برای تحریک توانایی های خود درمانی استفاده می شود.

در این نرم افزار ۹۰ نقطه ترکیبی مختلف برای حل مشکلات متفاوت گنجانده شده است که برای هر درد، می توانید تسکینی مناسب با آن را بیابید.

این نرم افزار به صورت کاملا آفلاین عمل کرده و برای اجرای آن، به اتصال اینترنت نیازمند نخواهید بود.

ترکیبات موجود:

  • حفاظت از سلامتی
  • اورژانس ها
  • ترک اعتیاد
  • کاهش و رفع دردها
  • اختلال های اندام های حسی
  • مشکلات گردش خون
  • اختلالات گوارشی
  • مشکلات تنفسی
  • اختلالات ادراری
  • مشکلات باروری


برچسب ها : ,,,,,,

مغز شما دختره یا پسر؟- با فرمت اندروید

حتما برای شما پیش اومده که در بین اطرافیان خود با خانم های مواجه شوید که برخی از خلقیلتشان بیشتر در مردان مشاهده میشود و یا آقایانی را دیده اید که رفتارهایی را از خود نشان میدهن که بیشتر در میان خانمها رواج دارد.

این موضوع عجیب و پیچیده نیست. جنسیت فیزیکی افراد می تواند کاملا متفاوت از جنسیت مغز آنان باشد. درصد بسیار بالایی از مردم مغزی کاملا همجنس با فیزیک خود ندارند این به معنی تفاوت در میان انسانهاست.

ما در این برنامه سعی کرده ایم تا با تحقیقات کاملا علمی  بهترین سوالات را کشف جنسیت مغز شما  طراحی کنیم سوالاتی که توسط برجسته ترین روانپزشکان طرح شده است.

وقتی این 15 سوال را پاسخ دادید از نتیجه آن دلسرد نشوید.تنها هدف این تست کمک به شما برای شناخت بهتر روحیات خویش است.

امیدوارم از دانلود آن لذت ببرید

     

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد
468*60تبليغات
http://www.up.gigle.ir/uploads/6.gif filesell http://www.up.gigle.ir/uploads/3_6d6ff.gif http://uupload.ir/files/izeo_000.gif
http://www.up.gigle.ir/uploads/2.gif
.