دانلود نیستان دانشنامه فارسی نسخه 17

http://www.up.gigle.ir/uploads/Untitled-1.png

دانلود نیستان دانشنامه فارسی نسخه 17

 
نرم افزار Neyestan 17 یک دانشنامه فارسی می باشد که اطلاعاتی همچون پزشکی، فلسفه، ادبیات، داستان کوتاه، نجوم، مذهبی ،صنایع غذایی، تاریخ، جغرافیا، هنر و بخش های دیگر را دارا می باشد. نرم افزار نیستان در نوع خود کم نظیر بوده و توانسه است از زمان انتشار (فروردین۱۳۹۱) تا هم اکنون بیش از ۵۰۰ هزار کاربر را به خود جذب کند.

شما تو اینترنت دنبال چی هستین؟؟ چی؟ ورزش؟ / شعر؟ / تاریخ؟ / فلسفه؟ / آشپزی؟ / طنز؟ / پیامک؟ / آهنگ پیشواز؟ / ترفندهای رایانه؟ / مطالب ترسناک؟ / عکس؟ / فیلم؟ / آهنگ؟ / ... اگه بگم همه ی اینا به علاوه خیلی چیزای دیگه توی یه نرم افزار رایگان هست باورت میشه؟! نه؟ پس بهتره واسه یه بارم شده نیستان رو دانلود کنی.                  

برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها : ,

نرم افزار خاطره نویسی فارسی I MemoryS

 

اکثر ما علاقه ی زیادی به نوشتن خاطرات گذشته و ثبت لحظات به یاد ماندنی زندگی خود داریم وگاهی در گذشته در دفتر خاطراتی این لحظات زیبا را ثبت کرده ایم . برخی اوقات هنگامی که این خاطرات زیبا را مرور می کنیم به این فکر می کنیم که کاش عکس ها و فیلم هایی در کنار این خاطرات زیبا ثبت کرده بودیم ! اما جای نگرانی نیست ! چرا که نرم افزار I MemoryS یک نرم افزار خاطره نویسی به زبان فارسی امکان ثبت خاطرات را در محیط رایانه به ما می دهد .

نرم افزار خاطره نویسی فارسی I MemoryS علاوه بر نوشتن خاطرات به ما این امکان را می دهد که خاطرات خود را به همراه فیلم و عکس از لحظات زیبای خود ثبت کنید . محیط نرم افزار خاطره نویسی کاملا فارسی می باشد و در آن به راحتی می توانید به جستجوی خاطرات مورد نظر خود بپردازید . نرم افزار خاطره نویسی فارسی با امنیت فوق العاده طراحی شده و امکان از آن را به عنوان یاد آور به ما می دهد . شما می توانید نرم افزار خاطره نویسی فارسی برای ثبت خاطرات ، تمامی لحظات به یاد ماندنی خود را برای همیشه ماندنی کنید .

 

برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها : ,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد
468*60تبليغات
http://www.up.gigle.ir/uploads/6.gif filesell http://www.up.gigle.ir/uploads/3_6d6ff.gif http://uupload.ir/files/izeo_000.gif
http://www.up.gigle.ir/uploads/2.gif
.