مسنجر IMPlus نسخه جاوا

http://www.up.gigle.ir/uploads/Untitled-1.png

مسنجر IMPlus نسخه جاوا

 

در پست قبل مسنجر IMPlus را برای گوشی های سری 60 ورژن 3 معرفی کردیم . حال نسخه جاوا از این مسنجر را هم  در اختیار دارندگان گوشی های جاوا قرار می دهیم . البته ما خودمان هم اشاره کردیم که نسخه جاوا از این مسنجر وجود دارد که در صورت درخواست دوستان قرار می دهیم . چون ما فکر کردیم که در صورت وجود مسنجرهایی مانند sh messnger که واقعا کامل است و می توانید دانلود کنید کسی سراغ مسنجرهای ضعیف تری چون IMPlus نمی رود . دلیل ما هم برای معرفی نکردن نسخه جاوای این نرم افزار همین بود . نا گفته نماند که توضیحات جامع و کامل این مسنجر یعنی IMPlus در پست قبل داده شده است .

اما دوست خوب و عزیزی به نام محمود در قسمت نظرات لینک دانلود نسخه جاوای این مسنجر را در اختیار ما قرار داد تا در سایت قرار بدهیم . ما هم کار این عزیز را محترم می شماریم . دوستان مطمئن باشید تمامی کامنت ها و نظرات شما یکی یکی خوانده می شود و در صورت مقدور بودن اجرا خواهد شد . اتفاقا همین مسنجر Slick هم در خواست یکی از بازدیدکنندگان عزیز بود .



ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد
468*60تبليغات
http://www.up.gigle.ir/uploads/6.gif filesell http://www.up.gigle.ir/uploads/3_6d6ff.gif http://uupload.ir/files/izeo_000.gif
http://www.up.gigle.ir/uploads/2.gif
.