دانلود اخرین نسخه سیستم عامل لینوکس مینت Linux Mint

http://www.up.gigle.ir/uploads/Untitled-1.png

دانلود اخرین نسخه سیستم عامل لینوکس مینت Linux Mint

دانلود اخرین نسخه سیستم عامل لینوکس مینت Linux Mint

لینوکس مینت یکی از توزیع‌های گنو/لینوکس است که برای کاربرد شخصی و در ویرایش‌ های مختلفی در دسترس است و براساس توزیع‌ های مختلفی ساخته شده که همگی نهایتا به دبیان باز می‌گردند. تمرکز مینت بر روی کاربردی بودن (استفاده‌ی آسان) و سادگی نصب برای کاربرانی که تا کنون تجربه‌ای با لینوکس نداشته‌اند می‌باشد.

لینوکس مینت از چندین بسته‌ی نرم‌افزاری مختلف تشکیل شده که غالب آن تحت یکی از مجوزهای آزاد منتشر شده‌اند. مجوز اصلی مینت، اجازه‌نامه‌ی عمومی همگانی گنو است که همراه با ال‌جی‌پی‌ال به صراحت بیان می کند که کاربران آزادند نرم‌افزار را اجرا، رونوشت برداری، توزیع، مطالعه، تغییر، یا گسترش دهند. لینوکس مینت شامل برخی نرم‌افزارهای اختصاصی همچون افزونه‌ی ادوبی فلش نیز می‌شود. در ضمن بخشی از کد کرنل مینت به صورت باینری عرضه شده و دسترسی به سورس آن وجود ندارد.

لینوکس مینت به وسیله‌ی جامعه‌ی کاربری‌اش پایه‌گذاری شده است. کاربران انفرادی و شرکت‌هایی که از لینوکس مینت استفاده می‌کنند به عنوان اهداکنندگان، حامیان مالی و همکاران توزیع شناخته می‌شوند. کمک‌های مالی از طرف جامعه‌ی کاربری و تبلیغات روی وب‌گاه کمک می‌کنند تا لینوکس مینت رایگان و متن‌باز باقی بماند. در سپتامبر ۲۰۱۰ لینوکس مینت نگارش جدید LMDE را ارایه کرد که مستقیم از نگارش لینوکس دبیان منشعب شده است . از ویژگی های این نگارش می توان از انتشار غلطان آن نام برد. بدین معنی که به طور پیوسته بروز می شود و به نصب مجدد برنامه ها نیازی نیست. این نگارش بسیار سریع‌تر از نگارش بر پایه‌ی اوبونتو است.

 

دانلود نسخه 32 بیتی

دانلود نسخه 64 بیتی




برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







468*60تبليغات
http://www.up.gigle.ir/uploads/6.gif filesell http://www.up.gigle.ir/uploads/3_6d6ff.gif http://uupload.ir/files/izeo_000.gif
http://www.up.gigle.ir/uploads/2.gif
.