بازی Grand Theft Auto V برای PC

http://www.up.gigle.ir/uploads/Untitled-1.png

بازی Grand Theft Auto V برای PC

عنوان پیش رو بزرگترین بازی در سبک دنیای باز خواهد.ماموریتهای اصلی و فرعی و هزاران جزئیات متفاوت در شهر لس سانتوس.ویژه سازی اتومبیلها,تغییر البسه,خرید سلاح و…از ویژه گیهای بارز این سبک در دنیای بازیها هست.حال به نسخه قبلی این بازی بیایید و المانهایی چون شکار کوسه و گوزن و…را اضافه کنید.بیایید تصویری در ذهن خود از پرواز با هواپیماها,سوار شدن بر جت اسکی و قایق سواری,ماموریت در اعماق اقیانوسها و…را نیز اضافه کنید.خوب تمام این ویژه گیها ناشی از خلاقیت تیم سازنده نخواهد بود.سرمایه گذاری وحشتناک,تیمی بسیار حرفه ای و هماهنگ,همراه با قدرت ریسک پذیری و البته تحقیقاتی بسیار وسیع وجود خواهد داشت.نسخه قبلی این عنوان توانست امتیاز ۹۸ را از سایت متاکریتیک بدست آورد که میتوان گفت اعجاب انگیز است. اینقدری این عنوان محبوب و مشهور است که با هر بار دیدن خبری بسیار کوچک و یا حتی شایعه پیرامون این عنوان سیل عظیمی نظر در پست مربوطه در سایتهای مختلف حمله ور میشود!این عنوان مخاطبین را با بازیهای دنیای بازی اشنا کرد.فهماند چقدر میتوان دست بازیباز را در بازیها باز گذاشت.تغییرات خوبی را ما در این عنوان شاهد خواهیم بود و این را هم همه میدانیم که این سری بازی همیشه داستانهای خوبی را باخود داشته اند.این بار قرار است شخصیت سه کاراکتر را در دنیای لس سانتوس تجربه کنید و چگونگی مستقل تشکیل شدن پوسته و عمق شخصیتی این سه نفر به همراه پیوند خوردن رابطه اینها را هم ببینید.این مقاله بسیار طولانی و مفصل خواهد بود.پیش خود فکر میکردم میشود تنها با ذکر نکات خیلی مهم هم یک متن خوب نوشت ولی دستانم در هنگام نوشتن این متن میلرزید زیرا میدانستم جای هیچگونه اغماضی نیست.بایستی تا آنجایی که میشود بیشترین نکات منتشر شده از این بازی را تا زمان انتشار جهانیش به مخاطبین تقدیم کرد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2* (*NVIDIA video card recommended if running Vista OS)
Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz
Memory: 4GB
Video Card: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)
Sound Card: 100% DirectX 10 compatible
HDD Space: 65GB

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1
Processor: Intel Core i5 3470 @ 3.2GHZ (4 CPUs) / AMD X8 FX-8350 @ 4GHZ (8 CPUs)
Memory: 8GB
Video Card: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD7870 2GB
Sound Card: 100% DirectX 10 compatible
HDD Space: 65GB

 

 توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، ابتدا حتما Social Club را نصب کنید که در غیر اینصورت بازی اجرا نحواهد شد. سپس، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.  

 

 

 

       

۳DM to RELOADED Transformation Method:

 

این بخش برای کاربرانی می باشد که قبلا نسخه ی نامعتبر ۳DM بازی را دانلود کرده و حال می خواهند بدون دانلود دوباره بازی، از کرک RELOADED استفاده کند. ابتدا تمامی فایل های ۳DM را از فولدر بازی خود حذف کنید که این فایل ها شامل ۳dmgame.dll, 3dmgame.ini, Launcher.exe می شوند. پس از دانلود فایل ۳DMtoRELOADED-DLHA، آن را اکسترکت کنید و برای هر فولدر عملیات زیر را انجام دهید:

۱) فولدر update را در محلی که بازی را نصب کرده اید جایگزین کنید.

۲) فایل های موجود در پوشه GTAV Retail to Steam Version را در محل نصب بازی جایگزین کنید.

۳) نسخه Social Club v1.1.5.8 را نصب کنید.

۴) محتوای پوشه Crack.RLD را در محل نصب بازی جایگزین کنید.

۵) بازی را توسط فایروال خود بلاک کنید تا به اینترنت دسترسی نداشته باشد و سپس از طریق فایل اجرایی GTAVLauncher.exe بازی را اجرا نمایید. لطفا دقت داشته باشید که تنها از طریق فایل اجرایی GTAVLauncher.exe بازی را اجرا کنید در غیراینصورت با مشکل مواجه خواهید شد.

۶) برای تغییر زبان از روسی به انگلیسی، فایل مربوطه در ادامه قرار داده شده است. کافی است تنها فایل steam_api.ini که دانلود کرده اید را در محل نصب بازی جایگزین کیند.

۷) برای استفاده از Saveهای خود که در نسخه ۳DM داشته اید، فولدر ۲۷۱۵۹۰ را در محل زیر ایجاد کنید، و فایل های Save خود از نسخه ۳DM که در قسمت My Documents شما قرار دارد را به این محل منتقل کنید. دقت کنید که علامت تعجب کنار RLD! فراموش نشود:

C: ProgramDataSocialclubRLD!271590

 

توجه: این بازی به افراد زیر ۲۱ سال توصیه نمی شود و در صورت ارائه هشدار توسط سازمان مصادیق محتوای مجرمانه، بازی به سرعت حذف خواهد شد. لطفا دقت کافی را در دانلود خود داشته باشید. با تشکر از توجه شما.

 

دانلود پارت 01

دانلود پارت 02

دانلود پارت 03

دانلود پارت 04

دانلود پارت 05

دانلود پارت 06

دانلود پارت 07

دانلود پارت 08

دانلود پارت 09

دانلود پارت 10

دانلود پارت 11

دانلود پارت 12

 

 




برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







468*60تبليغات
http://www.up.gigle.ir/uploads/6.gif filesell http://www.up.gigle.ir/uploads/3_6d6ff.gif http://uupload.ir/files/izeo_000.gif
http://www.up.gigle.ir/uploads/2.gif
.