دانلود Parted Magic 2015.09.29 Final پارتیشن‌ بندی و مدیریت هارد

http://www.up.gigle.ir/uploads/Untitled-1.png

دانلود Parted Magic 2015.09.29 Final پارتیشن‌ بندی و مدیریت هارد

دانلود Parted Magic 2015.09.29 Final پارتیشن‌ بندی و مدیریت هارد

Parted Magic 2015.09.29 Final مجموعه ای از نرم افزارهای حرفه ای جهت فرمت هارد درایوهای داخلی و خارجی و کار با پارتیشن ها می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به انتقال، کپی، ایجاد، افزایش و کاهش حجم پارتیشن های هارد دیسک بپردازید. این بسته نرم افزاری به شما امکان اجرای عملیات مختلف بر روی پارتیشن به همراه پشتیبانی از انواع سیستم ها را فراهم می کند. این نرم افزار یک دیسک زنده مخصوص عملیات پارتیشن بندی، کلون دیسک و بازیابی داده ها می باشد. تست هارد دیسک، تست حافظه برای بدسکتورها، رتبه بندی عملکرد کامپیوتر شما، دسترسی به سیستم های غیر قابل بوت جهت نجات اطلاعات مهم، اجرا از روی سی دی و بدون نیاز به نصب، افزایش ایمنی هارد دیسک، پاکسازی کامل اطلاعات هارد دیسک و … از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. Parted Magic در مجموعه شامل 70 ابزار مختلف جهت بررسی وضعیت درایوها، کپی و آرشیو کردن اطلاعات است که از سیستم های پرونده مختلف شامل ext2، ext3، ext4، fat16، fat32، hfs، hfs +، jfs، linux-swap، ntfs، xfs، reiserfs، reiser4 پشتیبانی می کند. این مجموعه ابزار از روی سی دی و در حالت بوت اجرا می شود و نیازی به نصب ندارد.      

     

           برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها : ,,,

دانلود نرم افزار مدیریت پارتشن

Paragon Partition Manager 15 Professional 10.1.25.377 نام محصولی قدرتمند از کمپانی Paragon می باشد که به شما امکان مدیریت حرفه ای پارتیشن ها را می دهد. ایجاد، فرمت، پاک کردن، کپی کردن، انتقال دادن، تغییر سایز دادن و مخفی و آشکار کردن و فعال و غیر فعال کردن پارتیشن ها از با هر FAT و فرمتی از ویژگی های خوب این نرم افزار است. این ابزار که از سافت نود و هشت دانلود میکنید همچنین توانایی تبدیل FAT16 به FAT32 و FAT16/32 به NTFS و Ext2 FS به Ext3 FS را داراست. Merge و چسباندن پارتیشن ها و بازیابی پارتیشن پاک شده نیز از دیگر ویژگی های آن است. بخشی برای بهینه سازی حجم و سبکی کار آن و همچنین Defrag کردن درایو ها برای جلوگیری از پراکندگی اطلاعات آن می باشد. قابلیت BootManager این نرم افزار به شما امکان آن را می دهد تا بتوانید حتی 16 سیستم عامل مختلف را نیز در آن واحد بر روی یک سیستم نصب داشته باشید.

 

           برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها : ,,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد
468*60تبليغات
http://www.up.gigle.ir/uploads/6.gif filesell http://www.up.gigle.ir/uploads/3_6d6ff.gif http://uupload.ir/files/izeo_000.gif
http://www.up.gigle.ir/uploads/2.gif
.