بازی رانندگی بی نهایت ۲ – Test Drive Unlimited 2 (کامپیوتر – PC)

http://www.up.gigle.ir/uploads/Untitled-1.png

بازی رانندگی بی نهایت ۲ – Test Drive Unlimited 2 (کامپیوتر – PC)

توضیحات بازی : ازی Test Drive Unlimited 2 یکی از بهترین بازی های اتومبیل رانی بشمار می آید . این بازی با گرافیک بسیار عای و گیم پلی فوق العاده توانسته خود را به طرفداران بازیهای اتومبیل رانی تحمیل نماید . در این بازی می توان تمامی کلاس های اتومبیل را پیدا کرد . بازی Test Drive Unlimited 2 تحولی عظیم در زمینه ی رانندگی به وجود آورده است . بازی در یک محیط داینامیک در جریان می باشد و دارای هر دو قسمت تک نفره و چند نفره است و هرکدام از آنها چالش ها و محتوای مخصوص به خود را دارند . با استفاده از وسایل و آیتم های بسیار می توانید ماشین و شخصیت خود را سفارشی سازید . تمام قسمت ها نظیر انواع مسابقات , کلاس ماشین ها , چالش های محیطی , مکان ها و بسیاری از موارد دیگر وارد سطح جدیدی از عملکرد شده اند و تغییرات نسبت به نسخه ی پیشین مشهود است . تاثیرات آب و هوا به شدت اثر گذار خواهد بود و مخصوصا در هوای بارانی و در طول شب سختی مسابقات را در بازی Test Drive Unlimited 2 تست خواهید کرد .

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

 

» حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: Windows XP SP2, Vista SP2, Windows 7

Processor:Intel Core 2 Duo 2.2GHz or AMD Athlon X2 4400+

Memory: ۲GB Graphics: Nvidia GeForce 8800 / ATI Radeon HD 3870 or faster*

DirectX®: DirectX 9.0c

Hard Drive: ۱۴ GB

Sound: DirectX 9.0c-compatible

Peripherals: Keyboard, Mouse or 10-button controller such as Xbox 360 or Logitech Dual-Action

Other Requirements: Internet Broadband Connection, Microsoft .NET 3.5 required

 

دانلود پارت 01

دانلود پارت 02

دانلود پارت 03

 




برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







468*60تبليغات
http://www.up.gigle.ir/uploads/6.gif filesell http://www.up.gigle.ir/uploads/3_6d6ff.gif http://uupload.ir/files/izeo_000.gif
http://www.up.gigle.ir/uploads/2.gif
.