دانلود بازی WWE 2K16 برای PS3 -کشتی کج

http://www.up.gigle.ir/uploads/Untitled-1.png

دانلود بازی WWE 2K16 برای PS3 -کشتی کج

دانلود بازی WWE 2K16 برای PS3 -کشتی کج

مهم‌ترین قسمتی که در WWE 2K16 با تغییر مواجه شده است، اضافه شدن کانتنت‌هایی به بخش Creation Suite است که در این حیطه می‌توان به ساختن دیواها و شوها و طراحی آرناها و کمربندهای قهرمانی اشاره کرد؛ به عبارت دیگر بعضی از این مضامین در نسخه‌ی قبلی حذف شده بودند ولی سازندگان تصمیم گرفتند که دوباره آن‌ها را به این نسخه برگردانند. از دیگر مزایای این بخش که در نسخه‌ی قبلی هم حضور داشت، ساخت لوگوهایی بود که می‌توانستید از آن‌ها به عنوان یک تاتو استفاده کنید تا شخصیت مورد علاقه‌ی خود را بسازید که در WWE 2K16 باید منتظر این قسمت هم باشید. از دیگر نکات امیدوارکننده اضافه شدن مدل‌های مو و ریش در این بخش است که واقعاً در نسخه‌ی گذشته این مدل‌ها بسیار کم بودند و دستِ بازیکنان را برای ساخت استار مورد علاقه‌ی خود بسته می‌گذاشتند.

ک موضوع جالب که قرار است در WWE 2K16 وجود داشته باشد، آن است که شما می‌توانید با اسکن کردن تصویر شخصی در بخش Creation Suite، سوپراستار یا دیوایی را بر اساسِ آن چهره بسازید که با استفاده از این ویژگی شما قادر خواهید بود کشتیگیرهای بیشتری را به راستر اصلی اضافه کنید. موضوع بسیار مهم دیگر آن است که در نسخه‌ی قبل یک سری از مسابقات به خصوصی نظیر Ladder Tag Team، Handicap Tag Team و Tornado Tag حذف شده بودند ولی گویا قرار است دوباره این مسابقات در WWE 2K16 حضور داشته باشند و می‌توانند به جذاب‌تر شدن رقابت‌ها کمک کنند. سیستم Reversals یا همان «بدل کردن» نیز کمی تغییر یافته است و بازیکنان از راه‌های مختلفی برای بدل کردن طی مسابقه استفاده خواهند کرد و دیگر خبری از بدل‌های یکنواخت و خسته‌کننده نخواهد بود. ویژگی‌هایی که قبلاً در WWE 2K15 وجود داشتند، در این نسخه هم حضور خواهند داشت و بعضی از آن‌ها نیز به تکامل رسیده‌اند. از مهم‌ترین ویژگی‌ها می‌توان به وجود توازن میان وزن دو کشتی‌گیر اشاره کرد. به عنوان مثال در نسخه‌های قبل شما قادر بودید که با یک کشتی‌گیرِ سبک وزن، کشتی‌گیری را مثل Big Show بلند کنید و آن را به زمین بکوبید ولی برای اولین بار در WWE 2K15 ما با این ویژگی روبرو شدیم که دیگر این اتفاق نمی‌افتاد و این توازن به خوبی برقرار شده بود. سیستم Stamina نیز کمی دچار تغییر شده است و به نظرمان این دگرگونی می‌تواند مفید باشد. چرا که اگر تا به حال سری WWE را به صورت آنلاین بازی کرده باشید متوجه این موضوع می‌شدید که یک سری از افراد فقط می‌دویدند و در موقع مشخص روی شما فن می‌زدند و این جز اعصاب خردکنی برای شما چیزی نداشت، ولی این بار سازندگان بسیار روی این قضیه مانور داده‌اند و هرگونه حرکتی باعث کم شدن نوار Stamina می‌شود و بدیهی است که با دویدنِ مکرر رفته رفته کشتی‌گیر قدرت اولیه‌ی خود را از دست می‌دهد. این موضوع در کنار قابلیت Chain Grapple یک ترکیب بسیار خوب را ایجاد کرده و این سری را به سمت بیشتر فیزیکی شدن پیش می‌برند. مطمئناً ابتدا عادت کردن به Chain Grapple کمی دشوار به نظر می‌رسد، ولی با گذشت زمان به آن عادت خواهید کرد و نهایت از آن لذت خواهید برد.

منبع توضیحات: وبسایت بازی سنتر

 

تصاویری از محیط بازی:

WWE 2K16 screenshots 01 small دانلود بازی WWE 2K16 برای PS3 WWE 2K16 screenshots 02 small دانلود بازی WWE 2K16 برای PS3

WWE 2K16 screenshots 03 small دانلود بازی WWE 2K16 برای PS3 WWE 2K16 screenshots 04 small دانلود بازی WWE 2K16 برای PS3

WWE 2K16 screenshots 05 small دانلود بازی WWE 2K16 برای PS3 WWE 2K16 screenshots 06 small دانلود بازی WWE 2K16 برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند.

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه CFW 4.75 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

 

دانلود پارت 01

دانلود پارت 02

دانلود پارت 03

دانلود پارت 04

دانلود پارت 05

دانلود پارت 06

دانلود پارت 07

دانلود پارت 08




برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







468*60تبليغات
http://www.up.gigle.ir/uploads/6.gif filesell http://www.up.gigle.ir/uploads/3_6d6ff.gif http://uupload.ir/files/izeo_000.gif
http://www.up.gigle.ir/uploads/2.gif
.