Valhalla Hills – بازی تپه های والهالا

http://www.up.gigle.ir/uploads/Untitled-1.png

Valhalla Hills – بازی تپه های والهالا

Valhalla Hills یک بازی هیجان انگیز در سبک استراتژیک و شبیه ساز برای کامپیوتر بوده که به دست استودیو Daedalic Entertainment در ۲۰۱۵ عرضه شده است. بعد از خدمت به مدت چندین سال به خدای اودین، حال او به شما و سایر وایکینگ ها پشت کرده است. در این وضعیت نابسامان باید خودتان هدایت گروهی از وایکینگ ها را بر عهده بگیرید. بعد از این که ارتباطتان با خدایان Asgard قطع می گردد، بسیاری از نعمت ها را از دست می دهید، به طوری که حتی تامین آذوقه مردم نیز کار دشواری می گردد.

ه خاطر سخت تر شدن شرایط زندگی در بازی Valhalla Hills باید تلاشتان را چندین برابر افزایش دهید. حال که رهبر گروه بزرگی از وایکینگ ها هستید، باید از تمامی جهات از جمله اقتصادی، شرایط را رو به رشد ببرید. مردمتان نیاز به آرامش و هم چنین آذوقه کافی برای گذراندن زندگی روزانه شان دارند. اگر نتوانید این نیازهایشان را برطرف کنید، روز به روز جمعیتتان رو به کاهش می رود. تا جایی که فقط تعداد انگشت شماری در دهکده وایکینگ ها باقی می مانند.

 

زندگی تمامی وایکینگ های تاریخ با جنگ و درگیری های فراوان گره خورده اند و شما نیاز از این قائده مستثنی نیستید. برای این که در Valhalla Hills با سرعت بیشتری پیشرفت کنید، باید در نبردها نیز شرکت داشته باشید. برای این نبردها باید سربازانی ماهر در چندین زمینه تربیت کنید و با خود به جنگ ها ببرید. هر چه قدر که مهارت این سربازان بیشتر باشد، شانستان برای برد آن نبرد بالاتر خواهد بود. منابع طبیعی همچون طلا و چوب از جمله مواردی هستند که باید اهمیت زیادی به آن ها دهید. زیرا زندگیتان را در بازی Valhalla Hills می توانند به طور کامل تغییر دهند. با جمع آوری این منابع می توانید درآمد خوبی داشته باشید و به سمت پیشرفت حرکت کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: Windows 7/8 64-bit

Processor: Dual-core Intel or AMD, 2.5 GHz or faster

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 8800 GT or Radeon HD2900 series card or better

DirectX: Version 9.0c

Storage: 3 GB available space

 

 

لینک دانلود با حجم 1.03 گیگابایت




برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







468*60تبليغات
http://www.up.gigle.ir/uploads/6.gif filesell http://www.up.gigle.ir/uploads/3_6d6ff.gif http://uupload.ir/files/izeo_000.gif
http://www.up.gigle.ir/uploads/2.gif
.