بازی Assassins Creed Rogue برای PC

http://www.up.gigle.ir/uploads/Untitled-1.png

بازی Assassins Creed Rogue برای PC

شخصیت اصلی بازی Shay Patrick Cormac نام دارد، فردی که ابتدا عضو فرقه ی اساسین ها است. طبق اطلاعات منتشر شده، Shay دو سال ابتدایی در داستان بازی یعنی بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۵۴ یک اساسین است و در ابتدای بازی بازیکنان نقش یک اساسین را ایفا می کنند اما وی یک فرد تندخو است که برای اصول اساسین ها احترامی لایق نیست و به دلیل عدم داشتن بصیرت کافی از این فرقه طرد می شود ولی هنگام جدا شدن، به همرزمانش قول می دهد که انتقام سختی از آن ها خواهد گرفت و دلیل نام بازی نیز همین سرکشی وی است. وی برای این انتقام به دشمنان همیشگی اساسین ها یعنی تمپلارها می پیوندد و به این ترتیب حدود ۷ سال از داستان بازی را در نقش یک تمپلار تجربه خواهید کرد، تمپلاری که هدف اصلی وی شکار اساسین ها است. البته با توجه به اینکه او قبل یک اساسین بوده است، از توانایی های ویژه ی آن ها برخوردار است و حتی دارای Hidden Blade است. همان طور که گفته شد قرار است این نسخه شکاف داستانی میان نسخه های سوم و چهارم را از بین ببرد و از این رو، شاهد حضور هیتم کنوی در کنار Shay می باشیم. هیتم کنوی بدون شک یکی از مرموز ترین کاراکتر های این سری است که با اینکه پدرش یعنی ادوارد کنوی، یک اساسین خبره بود اما توسط تمپلار ها آموزش دید و گویا در این نسخه قرار است کنار Shay آموزش های لازم را فرا گیرد و به یک تمپلار قدرتمند بدل شود.خود یوبی سافت گفته است که داستان Shay یک داستان تیره و تاریک است و او که خود روزی از گروه اساسین ها بوده است به شکارچی اساسین ها بدل می شود و از تمامی تجهیزات و مهارت های خود استفاده می کند تا آن ها را نابود کند. در واقع مسیر تاریکی که وی انتخاب می کند سرنوشت فرقه ی اساسین ها را برای همیشه تغییر می دهد. به نظر می رسد شاهد یک داستان فوق العاده جذاب و جنجالی از این نسخه باشیم و باید دید که آیا یوبی سافت واقعا سعی دارد زندگی یک تمپلار را با بازی تحت عنوان Assassin’s Creed نشان دهد یا اینکه سوپرایز های ویژه ای در راه است و در پایان داستان Shay Patrick Cormac دوباره به اساسین ها می پیوندد؟ پاسخ تمامی این سوال های هیجان انگیز با تجربه ی بازی به دست می آید ولی چیزی که مسلم است این است که باز هم شاهد یک داستان عالی دیگر از این سری خواهیم بود.    

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • (OS: Windows 7 SP1 or Windows 8/8.1 (64bit versions only
  • Processor: Intel Core2Quad Q6600 @ 2.4 GHz or AMD Athlon II X4 620 @ 2.6 GHzH
  • Memory: 2 GB RAM
  • Graphics: nVidia GeForce GTS450 or AMD Radeon HD5670 (1024MB VRAM) or Intel HD4600
  • Hard Drive: 11.4 GB available space
  • Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
  • Peripherals: Xbox 360 controller, Tobii EyeX Controller, SteelSeries Sentry
  • Additional Notes: Windows-compatible keyboard and mouse required, optional controller
  • Supported Video Cards at time of release: NVIDIA GeForce GTS 450 or better, GeForce 500, 600, 700, 900 series / AMD Radeon HD 5670 or better, Radeon HD 6000, 7000, R7, R9 series / Intel HD4600, HD5200 / Note: Laptop versions of these cards may work but are NOT officially supported.

 

دانلود پارت 01

دانلود پارت 02

دانلود پارت 03

دانلود آپدیت 1

 




برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







468*60تبليغات
http://www.up.gigle.ir/uploads/6.gif filesell http://www.up.gigle.ir/uploads/3_6d6ff.gif http://uupload.ir/files/izeo_000.gif
http://www.up.gigle.ir/uploads/2.gif
.