نرم افزار مشاهده آفلاین وبسایت ها Offline Explorer 7.0.4407

http://www.up.gigle.ir/uploads/Untitled-1.png

نرم افزار مشاهده آفلاین وبسایت ها Offline Explorer 7.0.4407

نرم افزار مشاهده آفلاین وبسایت ها Offline Explorer 7.0.4407

آیا تاکنون به این موضوع اندیشیده اید که شما نیز می توانید تمامی مطالب یک سایت را به طور کامل و کنترل شده در حافظه کامپیوتر خود نگهداری کنید؟ نرم افزارهای زیادی شما را در این زمینه یاری می کنند اما هرکدام از نرم افزارها با مشکلاتی همراه هستند. امروز دانلودها قصد دارد شما را با یکی از بهترین نرم افزارهای دانلود یک سایت از اینترنت آشنا کند! نرم افزاری که شاید بتوان گفت در این زمینه اولین پیشنهاد دانلودها برای شما است. با استفاده از Offline Explorer Enterprise شما میتوانید تعداد نا محدودی از سایت های مورد علاقه خودتان را از پروتکل های FTP, HTTPS, HTTP, MMS وRTSP دانلود و بصورت آفلاین مشاهده کنید! نرم افزار فوق ابزار های مورد نیاز برای مشاهده ، مرور ، ویرایش و جستجو صفحات را هم در اختیارتان قرار میدهد طوری که هیچ تفاوتی با زمان آنلاین بودن آن صفحات احساس نمیشود!این نرم افزار توانایی دانلود بیش از یک میلیون سایت اینترنتی را در یک پروژه تعریف شده دارد!

 

          برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها : ,,,

دانلود نرم افزار Internet Download Manager 6.25.15

دانلود نرم افزار  Internet Download Manager 6.25.15

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

 

          برای دانلود و توضیحات بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 



برچسب ها : ,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد
468*60تبليغات
http://www.up.gigle.ir/uploads/6.gif filesell http://www.up.gigle.ir/uploads/3_6d6ff.gif http://uupload.ir/files/izeo_000.gif
http://www.up.gigle.ir/uploads/2.gif
.